söndag 22 mars 2009

natt ffs, ;>

Kan inte sova.
Det är mörkt, kallt och jag ligger med datan i knät, kollar på MTV.
Har försökt om och om igen, men det går bara inte att sova. Hatar sånna här nätter. När man bara ligger vaken hur länge som helst och väntar på att ögonen ska falla ihop.
det bästa men kan göra är ju att inte tänka på att man inte kan sova. Men det vet vi ju alla hur det går..,
Vaknade ca halv 2 idag. kan nog vara lite därför jag inte är trött också. Och för att jag har varit uppe till 3 de senaste nätterna. Inte bra, inte bra.
Man behöver sova,
Jag ska ligga nu och vänta på att sömnen ska komma utav sig självt, och tänka på allt och inget.
Skiter i hur långt det tar innan jag somnar. Jag gillar att ligga vaken på nätterna. När ingen vill en något och när ingen är vaken.
Tiden står still.
Nätterna är den enda tiden då jag kan slappna av, skönt.

/ Angie ;*

Inga kommentarer: