söndag 13 december 2009



Alexälskling <33:*

Söndag... jag hatar Söndagar! guuud va tråkiga dom är! Ska städa idag och senare kommer min släkt och firar min födelsedag. Längtar tills de har gått sen för då ska jag mysa med min älskling, det bästa jag vet.
Jag har funderat lite och kommit fram till att jag har fler killkompisar än tjejkompisar. Och jag vet varför. Tjejer är så otroligt komplicerade och man måste gå massa olika bakvägar och hålla på, de snackar skit och sprider rykten och det finns knappt någon tjej man verkligen kan lita på. Jag känner mig verkligen inte sån. Jag förstår inte meningen med att snacka skit om sina vänner och jag fattar inte meningen med att inte hålla vänners hemligheter för sig själv. Får man mer status om man är en skitsnackande, opålitlig bitch än om man är snäll och folk kan lite på en? Det är idiotiskt och tjejvärlden är idiotisk. Jag hatar det, därför försöker jag hålla mig utanför just dendär skiten med skitsnack och sånt dåligt ;p Jag tycker det är lättare att vara kompis med killar. De bryr sig inte och de behöver inte snacka skit om varandra för att känna sig hela. De är lätta och de säger precis vad de tycker om mig istället för att säga det till alla andra. Dom är lättare att hålla kontakten med för dom är inte "rädda" vi tjejer är rädda hela tiden för att vi inte ska tycka om varandra. det är jag också, väldigt sån, "tänk om hon inte tycker om mig utan låtsas". Killar låtsas inte, det är jag eller nej. Dessutom är det mycket lättare att bli kompis med killar, (de flesta iaf) de är så lättsamma och framåt och lätta att prata med. Dom är mindre dömande och de har inte lika mycket fördomar som vi tjejer har. Jag gillar självklart mina vänner, både killar och tjejer men jag har haft vänner förr som håller på med sånnadär skitsaker, och det suger. Man mår inte bra av det. Killar äger och kommer alltid att göra. Älskar mina pöjkar ;* <33
Speciellt min Aläääxälskling för han är bäst och snyggast av alla! ^^ <3333
Dagens låt:
Coffee shop soundtrack - All time low

over and out/ angiepangie

Inga kommentarer: