torsdag 3 december 2009


Torsdag igen, känns som Fredag, fast det gör alla andra Torsdagar också. Vårt schema är ju inte att leka med! ;o Har bara Musik och idrott på Fredagar, det känns som att bara vara med kompisar. Jag skulle nästan till och med ha gått dit även att jag inte var tvungen, bara för att Fredagar äger. Därför har jag alltid min Fredag på Torsdagarna, det blir lättare för mig att "hoppa över" Söndagarna som jag brukar göra, eftersom att jag hatar Söndagar, det händer aldrig ngt och man har bara ångest över att det är skola dagen efter :( så mina fredagar är Lördagar och Mina Lördagar är också Lördagar, Söndagarna existerar inte :) jaja, dessutom har vi ju Sovmorgon på Fredagar, nice.

Måste stå o vänta på bussen, alltid lika försenad <3 och jag har tänkt på en grej nu... att när man väntar på något (ex. bussen) så spelar det ingen roll hur jävla länge man väntat, man glömmer bort att man har väntat så shedans länge direkt när man får syn på bussen. det är sjukt...

På Tisdgar fyller jag år och på Lördag äre feueuewe! pusspådee;**

DAGENS LÅT: ASHLEY - ESCAPE THE FATE (tkr dom borde sjunga "angie baby" ist för "ashley baby", hade varit mer fränt när min älskade Alex började tralla på den;*)

Over and out / angiepangie

Inga kommentarer: