lördag 30 januari 2010

Alexmys

Alex Sundberg, jag ♥ dig
 Jag älskar min pluttis, vi skulle myst igår eftersom att jag har varit sjuk och vi inte kunnat träffas (är fortfarande  inte helt bra) men Amanda och Robin kom till mig o kollade på film o.s.v. Trevligt var det, men lite synd att vi inte kunde myspysa, menmen det blir idag istället!

Dagens låt: Chelsea smile - bring me the horizon (tkr inte om deras andra låtar)
Dagens ord: gnufilm - film som man tkr om på "låtsas" eller tyckte om när man var liten, som man kollar på för att ha kul. t.ex Harry Potter, Pokemon, Barbie o.s.v. ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

åhnej inte bmth! ;s

Dina sa...

Alltså ni är ju bara fööör söta tillsammans!

alexandra sa...

åh, är så glad för din skull att du har någon som du verkligen älskar som älskar dig tillbaka!

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR ATT NI ÄLSKAR VARANDRA!

Anonym sa...

gullegull på bilden <3