måndag 25 januari 2010


Japp dags för att hata och älska lite

DISS!

en otroligt puckad tjej vid namn Maria som säger att hon ska förstöra för mig och min älskling :(


DISS!

Danmark och det danska folket. De pratar fult och de bryr sig inte om något.

DISS!

Jönköpings länstrafik, aldrig i tid och jag är så trött på tjuriga busschaufförer!

DISS!

Radio! Finns bara pop och gammal rock, vart finns min musik!?

DISS!

JAG HATAR SUPER MARIO!

DISS!


Orgentering, den fulaste jävla sporten i världshistorien, går ju typ ut på att inte gå vilse.

Hiss!
 
Brasiliansk Jiu-Jitsu! Speciellt min underbara tjejgrupp!

Hiss!

Min älskling och hans himmelska kyssar ;*

Hiss!

Hello Kitty, självklart! ;)

Hiss!

lamor! Dom är ju bara så coola!

Hiss!

min och mina klasskamraters hemliga förening

och så har vi lite andra saker :$


8 kommentarer:

Anonym sa...

hahah gillart!

Anonym sa...

vad syftar du på när du säger "lite andra saker"

Angixa sa...

jaa, t.ex PORR!

Anonym sa...

i like din diss lista och du har all rätt i världen att vara arg på den subban Angelica!

Alexandra sa...

såg på din bdb, vi drar till gbg o slår sönder henne? :D

Angixa sa...

Gärna faktiskt!

Anonym sa...

1. finns ingen sport som heter "Orgentering"

2. när du nu dissar danmark kan du lika gärna dissa skåne med, ännu värre jue.. blandras....

HIHIHI

Angixa sa...

haha karlsson <3