torsdag 28 januari 2010

jessica & Ida 


Nej, nu vill jag inte vara sjuk mer! Det är jättetråkigt att bara ligga hemma och lida. Jag vill tillbaka till skolan! (Jessica och Ida på bilden går i min klass) och jag vill ha min älskling! Känns som att vi inte har träffats på flera veckor! dock har det bara gått 3 dagar, men tre dagar känns som en evighet när man är sjuk :( Ikväll ska han på klassfest och festa röven av sig och ha skitkul medans jag ligger här hemma med feber och ont överallt. Orättvist! Får hoppas på att han kan komma hit snart, är det någon som vet hur länge man smittar? 

Dagens låt: INGEN - om jag lyssnar på musik så dör mina öron när jag är sjuk
Dagens ord: ööööäh - uttryck som beskriver hur jävla ont och jobbigt man har det

5 kommentarer:

johanna sa...

stackarn, krya! <3

ida sa...

smittar man inte typ bara de två första dagarna? :p

Finna sa...

du får ju krya nu Angelica så du kan komma till skolan!

Anonym sa...

sköna, är det deras riktiga kläder?

Angixa sa...

Hahahha, nej absolut inte! dom går drama ;p