söndag 31 januari 2010

KLÄDER

Nu vill jag ha skiten såld!
Säljer allt p.g.a att det inte är min stil längre/ att det inte passar.
Är du intresserad av ett plagg, melja mig på plankton_angel@hotmail.com
Skriv ditt namn, adress så får du min adress du ska skicka pengarna till
Alla kläder är snappt använda, använt dem högst 5/6 ggr.
T-shirt från Grebbesta röd med tryck "I'm just in it for the parking" strl xs
70 :-
Rosa ballongklänning, sydd strl xs
20 :-
SÅLD
grön/brun kofta strl xs
30:-
Svart kjol, strl xs
20:-
Brun kofta från Indiska, underbar på hösten och vintern♥ stl S
60:-
Mörkblå jeanskjol från B-young som jag fick efter en modevisning, för liten för min rumpa tyvärr.
Strl xs 
70:-
SÅLD
rosa lång t-shirt, ser ganska konstigt formad ut på bilden, men den är helt normal! x)
fick även denna på modevisningen för B-young strl xs
60:-
Äkta Dolce&Gabbana klocka, älskar den, men jag kan inte ha klockor, bara jet set ;p
Har använt den ca 2 ggr fick den för ngt år sedan, skickar med länkar så du kan få den i den storleken du
vill ha, silver är den med små detaljer (pärlor, nyckel, lås) köpte den för 3000:-
så jag vill iaf ha 1500:-

3 kommentarer:

Anonym sa...

FAN va nice, mejlar dirr

Diana sa...

omfg, ge mig klockan! :O

Alexandra sa...

kär i första t-shirten!!