söndag 28 mars 2010

ändra stilen!

underbart, vädret ska tydligen hålla i sig, sista veckan innan påsklovet nu och medans alla andra går till skolan igen efter lovet går jag på apu och har kul i 4 veckor, det känns otroligt bra! Måste dock försöka tagga ner min stil lite, har ju lite för "galen" stil för min apu-plats kanske (Textilhuset) så ska försöka vänja mig lite vid en lite lugnare stil denna veckan, får se hur det går!
får försöka gå tillbaka till detta lite, när jag inte hade så mkt smink och inte så mycket färger o.s.v. men det ska nog gå bra!

6 kommentarer:

Jalena sa...

skitsöt där ju!!

sandra sa...

jaaa, men va kort hår du hade? hur gammal är du där??

Anonym sa...

jobbigt du! ;)

Angixa sa...

jag klippte av mitt hår skitkort i början att åttan, där har det växt en bit, det är väl något år senare, i början av nian eller något. ^^

Alexandra sa...

massa gull!

hannah sa...

fin bild :)