torsdag 25 mars 2010

magsjuk kanske?

Idag blir det att stanna hemma, mår illa som as och skakar i hela kroppen, vaknade vid fem imorse av att jag mådde illa. Men det är väl bara att hoppas på att det är lite morgonillamående och inte vinterkräksjuka, usch och fy, det skulle vara riktigt tråkigt om jag fick det... Speciellt i helgen när jag och Alex har planerat att inte göra något utan att bara vara med varandra. Jaja, jag får väl försöka äta lite och tänka på annat och se om det blir bättre. 
sjunga ska jag göra också, konstigt nog hjälper det mig att inte
tänka på  något. Det är avslappnande :)

9 kommentarer:

Gabbiii sa...

usch då, krya på dig! :/

klara sa...

krya!!

Anonym sa...

krya babe <3

Frida elfberg sa...

aaw, krya på dig!

jenny sa...

nae! Stackarna! du får krya på dig då! <3

unni sa...

snöööööögg!

katalina sa...

åh, saknar dig Angelica, vi måste fan ses i sommar!<3

Anonym sa...

snygging! ;) Krya!

Alexandra sa...

SMEX