onsdag 25 mars 2009

Usch och fy.
har åkt på magsjuka "/ inte kul för fem öre. Kunde inte stå på benen o i morse. dessutom är det riktigt illa att jag missade ett nationellt prov, kmr få sitta helt ensam i ett klassrum när jag kommer tillbaka och skriva en jävla uppsats, det är verkligen inte något jag vill skjuta fram utan jag vill ha det gjort så fort som möjligt. Och när man är taggad som fan och vaknar med skit ont i magen, feber och yrsel, då blir man inte glad. Så nu ligger jag är i min säng med datorn i knät, jag får inte ens lämna rummet för om pappa blir smittad av det så kmr han inte klara sig. Han får inte bli sjuk nämligen, hans kropp är för svag än så länge. Tänk om jag smittar honom. Jag skulle ju känna mej hemsk. Tänk om jag smittade honom och han dog. Nej fy såhär får jag inte tänka. Det är ju bara att stanna på mitt rum så blir han inte smittad.

Nu har jag tankat hem maaaaaassaa scrubs som jag ska ligga och nöta hela kvällen ;)
Ha det bra pusspåer ;*

Angixxa ;*

Inga kommentarer: