torsdag 26 mars 2009


Ensam hemma, feber och astma, underbart! Eller inte, om det inte vore så att jag är sjuk och mår skit så skulle jag njutigt av att vara ensam. men nu gör jag inte det. Det är iaf tur att Ross (min hund 6 månader) fick stanna hemma. Lite sällskap iaf.
Hörde om att det kanske ska bli 18-årsgräns på energidrycker. är inte det att gå lite över gränsen? Jag menar okej om de förbjuder alkohol och sånt men jag menar... energidryck? det gör väl ingen skillnad om 18-åringar eller 14-åringar dricker eller? vart vill folk komma med det liksom? om någon under 18 år dricker energidryck vem bryr sej!?
At the moment så har jag svartare än svart hår och jag gillar det som fan, det som jag gillar med det kmr dock försvinna nästa gång jag tvättar håret. det är jag säker på. Även att jag färgar och inte tonar så blir det alltid typ mörkbrunt när jag tvättar håret, blir galen eftersom att jag vill ha svart. Gör jag något fel eller bara suger färgen? Orkar inte bry mej egentligen och resten av världen verkar faktiskt inte märka någon skillnad, och även om de gjorde det så skulle jag inte bry mej så varför klagar jag? Antagligen för att bli lite mer av en riktigt bloggerr.
vad vore en bloggare som INTE klagade?
just det ingenting! det är sjukt att man ska behöva klaga på saker för att folk ska läsa. Nu ska jag äta pizza och titta på film. Pusshääjj,


Angixxa ;*

Inga kommentarer: