lördag 9 maj 2009



åh herregud va längesen det var jag bloggade! Jag har inte haft tid och har faktiskt inte tänkt på att jag har en blogg x)

igår var det fest på stubben, au... vi e där jämt typ :p
idag ska jag på konfirmation, matildas tur detta året.

Sjuk har jag gått o blivit nu också, usch vad hemskt det är. Har feber o asont i halsen och luftrören är typ helt cp, kan typ inte andas och det gör skitont när jag sväljer, känns typ som att jag har en klump i halsen. fyfaaaan kmr inte bli lätt, hoppas bara att det inte sitter i spec länge ;/

för övrigt vill jag säga att jag är sjuuukt rädd för rockor!
usch dom är så sjukt äckliga, dom typ vääärsta flinet ser typ onda ut :s fyfan va jag hatar dom xD

existenz äger och ni mååsta kolla på detta tkr det är hur jävla kul som helst, sitter o garvar sönder varje gång emil säger "vad händer?"
http://www.existenz.se/out.php?id=13748

Inga kommentarer: