tisdag 31 mars 2009


Tisdag,
En heeelt vanlig dag. Inte hänt något speciellt och kommer nog inte hända något speciellt heller. försov mej, skola, hem, bråka med mamma, läxa, data o.s.v. Allt är som vanligt. På påsklovet taggar jag maaaassa chillkvällar! Det är faktiskt bättre än fest tycker jag. Det är ju typ samma sak... bara det att man e färre och trevligare på chillkvällar ;p
Saknar "chill"kvällarna i T.Bs källare, det var ju faktiskt så vi började umgås...
Taggar då alltså chillkvällar ganska hårt på påsklovet, sen taggar jag konsert, gbg och stockholm innan sommaren är här. Och på tal om sommar gud va jag vill ha sommar! Antingen ska det vara riktig sommar annars ska det vara riktig vinter, kall som satan och ton med snö! Det gillar vi (y) Annars kan sverigevädret faktiskt ta sig någonstans eftersom att det SUGER!
ge mej sommar, långt hår, bruna ögon och växmedel. 160 centimeter lång och jag vägrar att acceptera att inte bli längre. Enligt såndär kontroll ska jag bli 176 (!?) hur ska det gå till kan man undra. Har alltid varit kort, kmr nog säkert alltid att vara. Får la bara acceptera och träna bort allt fett som lägger sig runt mina armar, lår och rumpa. Jajaj, jag vet, så säger alla tjejer. Men jag trivs verkligen inte med mig och om jag inte trivs med mej själv, gör ingen annan det heller eftersom att man märker hur dåligt självförtroende jag har.
Usch nu har jag väl förlorat typ 10 003 läsare. Looovar att jag inte ska skriva mer om sånt ;)
Ska sitta och lyssna på Chemical vocation, äta negerbollsdeg och tänka på hur mkt jag hatar min mor. pusshej! :D

Angixxa ;*

Inga kommentarer: