lördag 28 mars 2009


Har NÅGON missat vad som händer idag? nej, tänkte väl det ^^
Konsert, i jkpg och mitt favoritband Chemical Vocation spelade där och älskade mor (gillar ironi) lät mej inte gå dit. För hon trodde inte på mej :S Alltså hur sjuk är hon? Om jag skulle göra något annat skulle jag säga det till henne! Har legat i min säng sen i tisdags o inte träffat en enda person, o så låter hon mej inte göra något i helgen heller. Jag blir galen snart! Fick inte ens va med Jonna och Andrea som jag är med typ varje dag.
fick inte se CV nu och jag är helt död, suttit o lyssnat BARA på cv idag inget annat, skithög volym bara för att göra mamma förbannad. Älskar verkligen min Mor (gillar fortfarande ironi!)

Nu ska jag sitta här... o sörja. ha det förjävla gött alla! :D

Angixxa ;*

Inga kommentarer: